Často kladené otázky
Přišlo mi zboží které jsem si objednal/a, ale nevyhovuje mi velikost. Jak mám postupovat při výměně?
Postup:
- Vytvořte novou objednávku se zbožím, které si budete přát.
- Do poznámky v objednávce dopište text: Budu vracet zboží z obj. č. (vložte číslo objednávky) a objednávku odešlete.
- Pošlete nevyhovující zboží na naši adresu: GREL, spol. s r.o., Karásek 2245/1f, budova č. 25 621 00 Brno – Řečkovice.
- Vaši nově přijatou objednávku pozdržíme, než vratka dorazí. Následně odečteme hodnotu vráceného zboží od zboží nového - upravenou objednávku s výslednou cenou Vám zašleme do e-mailu.
- Po úhradě rozdílu, odešleme Vaši objednávku následující pracovní den.(Doporučujeme platbu na účet, ušetříte 40,- Kč za dobírku.)
Obdržel/a jsem zboží, ale nevyhovuje mi a chtěl/a bych ho vrátit.
Postup:
- o vzniklé situaci nás informujte e-mailem na objednavky@grel.cz
- pokud máte možnost, doklad, který jste od nás dostali vytiskněte a vyznačte v něm co vracíte, poznačte na něj Vaše číslo účtu kam budete chtít peníze vrátit
- odešlete zboží na adresu Grel spol. s r.o. Karásek 1f Brno 62100
- po přijetí Vámi vráceného zboží zkontrolujeme jeho stav a vrátíme odpovídající částku na Váš účet
Pozn: nikdy neposílejte na dobírku, taková zásilka bude odmítnuta
Rád/a bych koupil/a obleček na psa, mohu ho před koupí vyzkoušet?
Ano, na našem výdejním místě je možné zboží vyzkoušet.
Nechoďte k nám bez objednávky – nejsme zverimex s vystaveným zbožím. Zboží máme v prostorách do kterých zákazníkům není povolen vstup! Není tak v našich silách vyhovět, když nám příchozí zákazník řekne „takový ten červený hezký“.
Proto doporučujeme:
- vytvořte objednávku s oblečky, které se Vám líbí a velikostně odpovídající Vašemu psovi.
- objednejte cca 4-5ks, které Vám nachystáme (neobjednávejte prosím zbytečně více ks, detaily doladíme přímo na místě) do objednávky zahrňte i ostatní zboží, které si budete chtít koupit
- vyčkejte na výzvu k vyzvednutí zboží
- přijďte s čistým psem (není možné zkoušet nové oblečky na mokré nebo zablácené psy)
- oblečky vyzkoušíte a odejdete jen s tím, který bude opravdu vyhovovat
Rád bych si koupil/a náhubek na psa je možné ho před koupí vyzkoušet?
Ano, i toto je možné – postup je stejný jako při koupi oblečku pro psy.
Rád bych si koupil/a náhubek na psa,ale jsem z daleka a dojet na zkoušku nemohu, jak mám postupovat?
S náhubky je to stejné jako s oblečky, oblečení nebo botami u lidí pokud nevyzkoušíte nikdy není jistota.
Ideálně pokud si pamatujete název posledního ztraceného náhubku, tak objednejte ten samý.
Nebo Vám s výběrem pomůžeme, jak jen to půjde.
Kontaktujte nás na objednavky@grel.cz
- napište nám o jaký typ náhubku máte zájem a pošlete nám okótovanou fotku vašeho psa z profilu a zepředu, potřebujeme vědět šířku v lících, délku od očí po čumák a hloubku.
- následně Vám doporučíme nejvhodnější náhubek. Jedná se však o doporučení dle našich zkušeností, nemůžeme poskytnout záruku že na 100% náhubek sedne.
Balík se zbožím je poškozený
Balík viditelně poškozený ze kterého se něco sype odmítněte převzít a nechte jej vrátit odesílateli, o situaci nás informujte. Odešleme Vám co nejdříve zboží nové a s dopravcem si to již dořešíme sami.
Balík byl doručen v pořádku, ale uvnitř jsem měl/a poškozené zboží.
Poškozené zboží nám prosím vyfoťte a pošlete na objednavky@grel.cz náhradu poškozeného zboží řešíme individuálně.
Když si objednám zboží na dobírku za jak dlouho ho dostanu?
Zboží objednané na dobírku odesíláme následující pracovní den, a další den dopravce doručí.
Příklad: objednáte v pondělí, úterý odešleme, ve středu bude zboží doručeno.
Když si objednám zboží a platím převodem za jak dlouho ho dostanu?
Při platbě převodem odesíláme následující pracovní den po přijetí platby.
Příklad: v pondělí objednáte, v úterý proběhne převod, ve středu odešleme, ve čtvrtek bude zboží doručeno.